Monday, November 8, 2021

Rahsia kulit cantik dengan cara yang selamat.

Hai, tengah cari produk untuk cantikkan kulit ke tu?

Jemput tonton video di bawah ya.



Bagi anda yang nak jimat data, meh saya jelaskan sikit.

Vitamin C sustained release dari Shaklee ni memang best tau. Bertahan 5jam dalam badan.
(not wasted at all, 500mg maxima habis badan serap)

Organik, halal dan selamat untuk dimakan.

Anda tahu kan, ada pelbagai cara untuk dapatkan kulit yang sihat,cantik dan bersih yang diimpikan oleh semua baik lelaki mahupun wanita.
Sebab tu lah kita sanggup mencuba apa sahaja cara asalkan jadi cantik/handsome.
Pilihan di tangan kita, pilih lah cara yang paling selamat dan terbukti berkesan.

Makan vitamin c Shaklee ni secara berterusan akan memberi kesan yang terbaik pernah anda imagine.heheh

Kulit semakin smooth, jerawat pun malu nak keluar. Tona kulit jadi sekata. Pendek kata, lawa lah.

Selain tu demam, selsema dan batuk pun berkurang dan jarang-jarang je singgah.😃

Sebotol ni mengandungi 180 biji tablet. Banyakkan? 


Sebenarnya banyak je fungsi lain vitamin C Shaklee ni, tapi saya highlight yang cantik lah supaya ngam dengan tajuk post kan.
 

                                                    




Terbukti Vitamin C Shaklee ni memang berkesan.

So,


Saya akan guide korang sehingga jadi because im the best SID. hahah konfiden kena tinggi.
 
Saya akan bagi anda servis yang terbaik, terpantas dan nasihat penggunaan yang tepat dan berkesan secara percuma.

Ini bukan auta ya.

Sekian, your SID,
Farah Ishak.
1711141

Saya juga berbesar hati mengajak anda untuk menyertai team saya dalam bisnes Shaklee.
Bermula dengan modal serendah rm35.
Berbisnes lah di mana sahaja anda berada.
Keuntungan yang melangkaui akal fikiran dengan syarat hati kena kental,
usaha jangan putus asa💪 

No comments:

Post a Comment

Cara hilangkan sembelit dan perut buncit. Wajib cuba

Hai, sakit ketika membuang? Okey post saya kali ni untuk berkongsi cara mudah hilangkan sembelit dan sekaligus dapat hilangkan perut buncit....