Sunday, March 13, 2022

Review Saya Bila Amal Makan Sustained Release Vitamin C Plus Shaklee

Salam dan hai,

Tengah cari vitamin C ke tu? Boleh tonton dulu video saya di bawah berkenaan cerita saya sendiri apabila mengamalkan Vitamin C Sustained Release C Plus by Shakleee.




Menarik, kan?

Vitamin C Shaklee ni merupakan produk Shaklee yang pertama saya cuba dan amalkan dari tahun 2013 lagi.
Mesti ada sesuatu yang best pada VitaC ni, sebab tu saya setia. Teruskan membaca 😄

Saya mula amal makan VitaC ni sebab nak kahwin. Yela, kita ni orang biasa-biasa je tapi untuk tampil cantik berseri dan sihat pada hari perkahwinan adalah impian semua orang/ bakal pengantin baik lelaki mahupun wanita.












Dan, vitaC Shaklee sangat saya percayai kerana banyaknya testimoni positif dari pengguna Shaklee sendiri.
Jerawat cepat mengecut, tona kulit jadi sekata, kulit bertambah seri dan jangkitan selsema batuk dapat dikurangkan.





Pada mulanya, saya memang akui terasa harga vitaC ni agak mahal, TETAPI bila saya membuat kiraan secara terperinci rupa-rupanya saya hanya perlu bayar rm16.25sen sahaja sebulan. Murah kan? www.wasap.my/60133438874/vitaC


Best nya vitaC Shaklee ni sebab ia mempunyai sistem pelepasan perlahan. Ini yang membezakan vitaC Shaklee dengan vitaC lain di pasaran.
Pelepasan perlahan ni maksudnya, setiap 1jam 100mg vitamin c dilepaskan.. Setiap tablet vitaC Shaklee mengandungi 500g vitamin c.
Bermakna, satu tablet ini akan berada di dalam badan kita selama 5jam! Mana nak dapat macam ni oi. Shaklee je ada hehe.
Untuk pengetahuan anda, badan kita ni hanya mampu menyerap 100mg vitamin c dalam satu-satu masa. Jadi rugi lah kalau beli vitamin c yang sampai 1000mg tapi tanpa pelepasan perlahan ni, badan kita hanya mendapat kebaikan 100mg sahaja. Membazir!


Kebiasaan orang akan asal vitaC je mesti ingat buah oren, kan? Tapi anda tahu tak vitaC Shaklee ni sebenarnya diperbuat dari jagung tau jadi ia amat sesuai untuk perut yang sensitif. 
Kita juga boleh ambil vitaC ni ketika perut kosong. 
Tapi kenapa jagung?
Sebab, kajian menunjukkan kandungn vitamin c dalam jagung tidak berkurang walau dimasak pelbagai cara sekalipun.
Bahan istimewa dalam vitaC Shaklee ni ialah bioflavonoids yang mana boleh menambahkan lagi keberkesanan vitaC ini.
Bioflavanoids ni sebenarnya boleh didapati dalam buah oren iaitu lapisan berwarna putih, tetapi kita tak makan bioflavanoids sebab pahit. Jadi ambil lah vitaC Shaklee ni sebab ada penambahan 120mg bioflavanoids dalam setiap tablet . 😀

Macam mana nak dapatkan Vitamin C Shaklee?

Hubungi saya http://www.wasap.my/0133438874/shaklee

Saya akan bagi anda servis yang terbaik, terpantas dan nasihat penggunaan yang tepat dan berkesan secara percuma.

Sekian, your SID,
Farah Ishak.
1711141




Saya juga berbesar hati mengajak anda untuk menyertai team saya dalam bisnes Shaklee.
Bermula dengan modal serendah rm35.
Berbisnes lah di mana sahaja anda berada.
Keuntungan yang melangkaui akal fikiran dengan syarat hati kena kental,
usaha jangan putus asa💪 

www.wasap.my/60133438874/joinbisneshaklee

No comments:

Post a Comment

Cara hilangkan sembelit dan perut buncit. Wajib cuba

Hai, sakit ketika membuang? Okey post saya kali ni untuk berkongsi cara mudah hilangkan sembelit dan sekaligus dapat hilangkan perut buncit....