Tuesday, July 19, 2022

Bestnya pil kalsium ni. Recommended sangat !

Hai semua! Tengah sakit-sakit badan ke tu? ha moleklah kiranya anda meluangkan sedikit masa dengan membaca blog saya ni. Post ni saya buat khusus untuk cerita betapa bestnya pil kalsium yang saya sedang amalkan sekarang, dari tahun 2019 lagi dan nak rekemen kepada anda juga.



Ostenutrix by Shaklee.

Satu benda anda kena tahu, saya adalah pengguna produk Shaklee sebelum putuskan untuk menjual.
Ostenutrix yang sebelum ni dikenali sebagai Ostematrix adalah pil wajib saya setiap hari selain vitamin C plus.





Apa yang paling best Ostenutrix ni adalah kerana ia bukan sahaja mengandungi kalsium malah Vitamin B3, boron, copper,manganese, zinc dan magnesium.

Kesemua nya penting untuk pembentukkan tulang yang mampat dan kuat di samping untuk mengelakkan masalah biasa seperti:

- sembelit
- sakit-sakit badan
- sengal-sengal tulang
- simpul biawak
- sukar tidur malam
- gigi berlubang dan rosak
- osteoporosis
- sakit-sakit kepala
- kebas pada bahagian kaki dan tangan

Vitamin B3 penting ye untuk ada dalam pil kalsium kerana ia membantu penyerapan kalsium dalam badan. Ibarat basuh baju tanpa pakai sabun, tiada gunanya. Begitulah perumpamaan vitamin B3 dan kalsium 😜

Jadi siapa yang perlukan Ostenutrix ni?
Anda semua lah! Sebab kita ambil supplemen ni untuk mengelakkan dari sakit-sakit ni berterusan.
Semua nak hidup sihat dan gembira kan..

Ibu mengandung pun sangat digalakkan ambil Ostenutrix ni sebab ia dapat membantu para ibu untuk menghasilkan susu badan untuk baby nanti.
Selain itu, kalsium amat penting untuk pembentukkan tulang bayi yang sihat dan kuat.
Say goodbye juga kepada simpul biawak atau bahasa bandarnya kekejangan otot sewaktu mengandung.

Saya mula amal makan Ostenutrix ni sewaktu mengandung anak kedua. Almaklumlah bila umur menginjak 30an saya selalu mengalami sengal-sengal tulang dan kebas pada kaki dan tangan. 
Bila maklumkan pada misi, beliau menasihati saya untuk lebihkan kalsium dalam pemakanan seharian.
Dari situ lah bermulanya kisah saya dan Ostenutrix (Ostematrix) ni.




Alhamdulillah tak sampai sebotol makan, saya rasa badan semakin ringan (bukan berat badan ya 😂).
Bangun pagi badan rasa segar dan mood pun gembira je..

Saya juga tidak mengalami masalah sembelit ketika mengandung, boleh jadi kerana mengamalkan Ostenutrix.

Ini cerita saya, sebab tu saya yakin dengan Ostenutrix dan ingin berkongsi dengan anda juga..

Sila klik www.wasap.my/60133438874/ostenutrix untuk pertanyaan dan pembelian produk.

Saya akan bagi servis yang terbaik, terpantas dan nasihat penggunaan yang tepat dan berkesan secara percuma.


Sekian, your SID,
Farah Ishak.
1711141

Saya juga berbesar hati mengajak anda untuk menyertai team saya dalam bisnes Shaklee.
Bermula dengan modal serendah rm35.
Berbisnes lah di mana sahaja anda berada.
Keuntungan yang melangkaui akal fikiran dengan syarat hati kena kental,
usaha jangan putus asa💪 

www.wasap.my/60133438874/joinbisneshaklee






\\\

No comments:

Post a Comment

Cara hilangkan sembelit dan perut buncit. Wajib cuba

Hai, sakit ketika membuang? Okey post saya kali ni untuk berkongsi cara mudah hilangkan sembelit dan sekaligus dapat hilangkan perut buncit....