Thursday, July 14, 2022

Cara atasi rambut gugur dengan cepat dan menjadi.

Hai,

Anda punyai masalah rambut gugur? Harini saya nak kongsikan cara yang saya gunakan untuk mengatasi rambut gugur dengan cepat dan yang penting, berkesan.

Masalah rambut gugur saya ni bermula selepas saya melahirkan anak yang pertama. Orang-orang tua kata biasalah ibu lepas bersalin mesti akan melalui fasa rambut gugur ni.

Ada yang kata bila baby start keluarkan air liur, rambut ibu pun gugur. wallahualam..mana kaitannya pun tak tahu lah...tapi tak baik melawan cakap orang tua kan? hehe

Tapi apa pun, tak kan nak biar je dok. Sakit mata ni tengok atas lantai rambut merata-rata. Belum lagi lubang tandas tersumbat sebab rambut berserabut dalam tu.isk

Bahaya untuk baby pun ye jugak, kot la diorang dah mula mengutip benda masuk mulut. Kotor tau rambut ni..eeeuu

Pastu bila sikat rambut, nampak kulit kepala pulak. Mula lah terbayang sakit bukan-bukan maklumlah perempuan ni imaginasi memang sampai ke langit perginya pastu emo sorang-sorang..haha 

Ok baik lah, kembali semula ke tajuk asal dan tujuan post.hehe

Jadi selepas beberapa ketika, saya memutuskan untuk mencuba Zinc Plus dari Shaklee.


Haa ni lah dia.

Selain untuk rambut, kuku pun jadi lebih kuat.

Luka pun cepat sembuh.

Ni antara beberapa kesan yang saya perasan sejak amalkan makan Zinc Plus.

Masalah rambut gugur saya selesai tak sampai sebotol makan Zinc Plus.

Rupanya bukan saya sorang je, ramai lagi kat luar sana yang mengalami masalah yang sama DAN telah berjaya mengatasi masalah keguguran rambut dengan Zinc Plus.

Tak percaya?

Mai la cuba. Kontak nombor ni www.wasap.my/60133438874/zincplus

Saya akan bagi servis yang terbaik, terpantas dan nasihat penggunaan yang tepat dan berkesan secara percuma.

Sekian, your SID,
Farah Ishak.
1711141

Saya juga berbesar hati mengajak anda untuk menyertai team saya dalam bisnes Shaklee.
Bermula dengan modal serendah rm35.
Berbisnes lah di mana sahaja anda berada.
Keuntungan yang melangkaui akal fikiran dengan syarat hati kena kental,
usaha jangan putus asa💪 

www.wasap.my/60133438874/joinbisneshaklee

 

 



No comments:

Post a Comment

Cara hilangkan sembelit dan perut buncit. Wajib cuba

Hai, sakit ketika membuang? Okey post saya kali ni untuk berkongsi cara mudah hilangkan sembelit dan sekaligus dapat hilangkan perut buncit....